Gør du brug af vores Lønservice i HR & Arbejdsgiverserviceafdelingen?

Vi kan hjælpe dig med løn til dine ansatte – ATP, feriepenge, A-skat, fradrag, ferielov, barselsorlov, sygedagpengelov mm.  Vi kan i øvrigt hjælpe med ansættelseskontrakter, rekruttering og rådgivning i forhold til ledelse og fastholdelse af medarbejdere. 

Brug lon@slf.dk
Det er altid nemt at komme i kontakt med vores lønkontor. Er du allerede løn-kunde hos os, så gør altid brug af lon@slf.dk, når du skriver til os.

Send løbende nye oplysninger
Vi vil gerne have, at du løbende sender os nye oplysninger, hvis der er rettelser i adresse, konto-nr., nye medarbejdere eller andet.
Så er vi nemlig altid opdateret og kan nemmere hjælpe dig.  

SLFs afdeling for HR & Arbejdsgiverservice hjælper dig med at få overblik
Vi har overblik over love og regler og kan altid hjælpe dig med at få styr på, hvordan hverdagen skal indrettes, så du til enhver tid overholder reglerne.