SLF outsourcer fra 1. februar 2017 alle IT-aktiviteter og indgår et samarbejde med JYSK IT.
Det gælder såvel den interne IT-service på kontoret i Vojens – som den eksterne service til vores kunder.
Processen er nøje planlagt, og vi forventer ikke, at overgangen vil være mærkbar for brugerne.
Som kunde vil du opleve en styrket IT-service, der imødekomme alle behov.

Styrkelse af fremtidig IT-service

Vi udviser med dette tiltag rettidig omhu. Udviklingen på IT og digitalisering er i en hastig udvikling.
Her tænkes primært på arkivering og fakturering i SUMMAX eller DOKVIEW, men også brug af ”Big Data” i den daglige drift. Med JYSK IT og deres 25 dygtige og specialiserede medarbejdere, har vi sikret dig et tilbud om IT-service, der rummer de bedste løsninger til konkurrencedygtige priser.

Samme nærhed – bredere tilbud!

Som IT-kunde i SLF, vil du opleve den samme lokale nærhed. Dette både ved køb af nyt udstyr, reparation og service. Der vil fortsat være en daglig bemanding i IT-afdeling på SLF i Vojens. Du kan trygt komme ind og få løst dine IT-problemer og få en snak med en IT-specialist.

Fordelen er et bredt tilbud

Fordelen ved samarbejdet med JYSK IT er, at du som kunde kommer til at trække på en stor og meget kompetent IT-virksomhed, som gennem de sidste 20 år har udviklet IT-løsninger, der passer perfekt til landbrug og andre erhvervsdrivende. Vi glæder os til samarbejdet med JYSK IT, slutter Erik Lydiksen.
Den fordel du som kunde opnår ved SLF´s samarbejde med JYSK IT handler om erfaring, kompetencer, hurtighed og fleksibilitet. JYSK IT har gennem de sidste 20 år udviklet IT-løsninger, der er skræddersyet til landbrugets behov og også til andre erhvervsdrivende. Som kunde vil du derfor opleve flere specialister, hurtig hjælp og fleksible løsninger, der til dit IT-behov.
Er der spørgsmål hertil kan de rettes direkte til direktør Erik Lydiksen på tlf. 7320 2620 eller 3033 2889.