Fra nytår vil Sønderjysk Landboforening ikke kun tilbyde rådgivning til landbrugskunder, men også yde lokale virksomheder hjælp til kommunikation, branding og marketing. 

Mindre virksomheder har måske ikke sin egen marketing- eller kommunikationsmedarbejder, men oplever ikke desto mindre et behov for hjælp til intern og ekstern kommunikation i forhold til pressemeddelelser, sociale medier, annoncer mm.

Nu er der hjælp at hente hos rådgivningsvirksomheden SLF:

-Virksomheder – uanset størrelse – har brug for at være synlige og blive markedsført overfor kunder og samarbejdspartnere. Det gælder ikke mindst på de digitale og sociale medier, hvor udviklingen og dialogen med kunderne går stærkt. Vores oplevelse er, at der er mange virksomheder, der har et super godt produkt, men de har brug for at komme ud over rampen og få fortalt omverdenen, hvor gode de er og hvad de kan tilbyde, siger teamchef for HR og Kommunikation i SLF, Conni Tetens.

SLF tilbyder en bred pallette af opgavehjælp i forhold til branding, kommunikation og marketing – fra større kampagner til enkeltstående materialer – fx layout på brochurer, flyvers, roll ups og annoncer.  SLF kan være behjælpelig med messestande, udarbejdelse af logo og designmanualer samt tekstskrivning til pressemeddelelser, artikler og nyheder til aviser, ugeblade og nyhedsbreve. Udarbejdelse af hjemmesider, opdateringer og søgeord optimering (SEO) og lign.

 Kommunikationsbureau in house
Rådgivningsvirksomheden har et kommunikationsteam bestående af tre medarbejdere med forskellige kompetencer indenfor grafiske løsninger, presse, journalistik og branding samt praktisk erfaring indenfor projektstyring af arrangementer, events, kontakt til mediebureauer, virksomheder etc.

-Vi har erfaringerne og kompetencerne her i huset, hvor der i forvejen løses opgaver for SLF, og derfor er det en nærliggende tanke, at kommunikation også skal være en ydelse, vi tilbyder ud af huset, siger Conni Tetens